joi, 20 septembrie 2007

Imnu` vietii

Cand am fost in concediu am fost la o manastire si am vazut afisat "Imnu` vietii".Mi s`a parut foarte interesant si m`am gandit sa`l pun p blog

Viata e unica,ia`o in serios
Viata e frumusete,ador`o
Viata e bucurie,gust`o din plin
Viata e un vis,transforma`l in realitate
Viata poate e uneori o sfidare,infrunt`o
Viata e o datorie,infrunt`o
Viata e o data,implineste`o
Viata e un joc frumos,joaca`l
Viata e pretioasa,ai grija de ea
Viata e bogatie,pazeste`o
Viata e dragoste,bucura`te de ea
Viata e un mister,incearca sa`l patrunzi
Viata e o fagaduinta,n`o lasa neimplinita
Viata e uneori si tristete,treci peste ea
Viata e un imn,canta`l
Viata e o lupta,accept`o
Viata poate fi uneori si o tragedie,fii tare
Viata e o provocare,indrazneste sa ti`o asumi
Viata e fericire,fii astfel incat sa o meriti
Viata e inceputul vietii vesnice

2 comentarii:

Elena Maria spunea...

hai increde-te acum ca il am de la tine...oricum l-am pus inainte sa iti faci tu blogu :D

Roby spunea...

dar sincer acum...e prea tare..si prea adevarat..nu mai conteaza asta,ca de unde il ai..take care