luni, 1 octombrie 2007

Ce incepe prost se termina bine..se pare

Imi pusai si eu ceasul azi dimineata la 6:30. Il opri si ma culcai la loc. Noroc ca ma suna equilibru sa mergem la "parnaie" ca altfel imi faceam somnul de veghe. Ajunsai cu o fata lunga la scoala, obosit, acasa trebuia sa`mi vina listingul de la fix la care am vorbit 2 milioane p mobil, cica dadeam lucrare la franceza.Mda... toate la un loc, plus ca equilibru isi ratacise insigna:)) In fine. Listingul nu mai veni deci ringul de box se amana, la franceza plecai, dar pt ce cacat?? ca nu dadura lucrare....cica dau duminica:))...mai e si profa aia retardata...si ma iubeste:X:X Iar saraca de sora`mea isi gasi si ea insigna dupa vreo 2 ore de telefoane si interventii chirurgicale....Aleluia surioara...Mai revino si tu din pom...Si pomul din aer...Deci??? Ce incepu prost se termina al naibii de bine

2 comentarii:

Elena Maria spunea...

bine ma ca ma parasi,u biaaaatch >:P



fuck u

Roby spunea...

nu te parai,spusai si eu ceva.oricum e bine ca ai gasit insigna:*:*:*:* u are a biatch>:P