miercuri, 3 octombrie 2007

Din imaginatia mea...

Leapsa primita de la equilibru

Sa`mi impartasesc visurile mele de mic. Acum le consider niste imaginatii pentru ca mi`am schimbat total gandirea.... Eram intrebat:"Ce vreau sa ma fac cand o sa fiu mare?". Trebuie sa spun ca mi se dadeau exemple...cand eram mic..adik pana pe la 3 ani sa ma fac electrician pentru ca ma uitam ca un obsedat la lustra. Si asa e.Am vazut si eu poze.Eu ma imaginam un mare politist pentru ca imi placea sa ma joc cu pistoale si sa impusc...cu bile din pacate. Iarasi vroiam sa ma fac avocat:))...Aveam obsesie prin clasa I sa port toate cravatele lu` tata si sa ma imbrac la costum...acum...nici sa nu aud:))...

Ce vremuri frumoase...deh...copilarii.Mersi mult equilibru

4 comentarii:

Elena Maria spunea...

cp :)
avocatuleeee:))
tu nu stii nici cati ani ai>:P taci!

Roby spunea...

am 16 mah...fac 17 in decembrie...tu nu stii ce numar port eu la adidas>:P

Elena Maria spunea...

da:D

unu mare :))

Roby spunea...

42...i am big foot:)))