luni, 29 octombrie 2007

O zi de cacat...

Ce inseamna pentru tine o zi de cacat?Pentru mine inseamna ziua de luni 29 octombrie.Eram dupa zilele Craiovei,obosit,mahmur etc..Sa ma duc la scoala.Afara ploua.Cand sa traversez strada sa prind autobuzului mi`a luat vantul umbrela si mi`a agatat`o de oglinda busului,mi`a facut umbrela praf.M`am certat cu soferul,a vrut sa dea in mine etc..Daca dadea,dadeam si eu:D...in fine.Am ajuns la scoala,ma taiasem si la mana.Vine diriga dupa 2 ore in clasa,sa ne spune ca daca nu aducem copii dupa buletine nu ne da cecurile.O da...deci trebuie neaparat sa iau copiile.Ce sa fac?In final m`am dus acasa.Cand cobor din autobuz...imi dau seama ca imi uitasem cheile in clasa.Ok..cat de idiot sa fiu?sau cat de cacat sa fie acea zi?In final mi`a adus o colega cheile...Si ca sa fie totul complet..cand sa plec de acasa..mi`am amintit ca uitasem copiile pe masa.Aici am avut mare noroc.Ca nu ma mai intorceam deloc dupa ele.A fost o zi agitata dar cu multe nereusite..

Un comentariu:

Anonim spunea...

Daca esti oltean ma pis pe mata si pe toti cei de aceeasi teapa cu tine. esti un om de cacat.