luni, 8 octombrie 2007

Emo sau manelist?

Un tovarash m`a intrebat ieri,daca m`am facut emo pt ca e la moda.Sincer,nu m`am facut emo.Nici nu ma intereseaza.Eu sunt foarte bine asa cum sunt.Ascult ce`mi place,sunt ce vreau.Cica....mai bine manelist,cu "fara numar",cu grandomanie decat un emo care isi taie venele.Eu unul, mai bine om,ascultand muzica de calitate si facand alta treaba cu lama decat sa`mi tai venele...poate sa ma barbieresc...

Intrebarea este: Emo sau manelist?


Leapsa merge catre equilibru,chibreta si Raperboy

4 comentarii:

Anonim spunea...

numai primesc nici o leapsa, dar am raspuns la oana in post.tx
P.S: *RaPeRbOy

Elena Maria spunea...

raperboy minte...
nu e RaPeRbOy,ci raperboy simplu :x
recunoaste u biatch

Anonim spunea...

equilibra minte >:P

Elena Maria spunea...

paperboy a grait fals :-"