luni, 8 octombrie 2007

Feelings....

Sentimentele fac parte din noi...din viata noastra,din existenta noastra. Eu le zic feelings..pt ca imi place.Toti avem sentimente.Fiecare isi exprima sentimentele cum doreste.........Dar in ultima vreme am intalnit tot felul de oameni care isi cufunda sentimentele in depresii,in stres si isi creaza multe probleme.De acord!Traim intr`o societate plina de stres.Se ajunge la taieri de vene,sinucideri si alte chestii.Se ajunge la depresii inutile,pt ca am intalnit persoane care stau in depresie pt ca nu au alta ocupatie mai buna.Dar asa va exprimati voi sentimentele frate???Prin despresii si stres?Ce cacat....De fapt ajung si eu la parerea unei colege si o buna amica(Lucia):unii sunteti prea falsi frate.....impuscati`va dracu`...By the way...articolul nu e este publicat cu vreo sageata spre cineva...doar ca vad si eu,poate si tu,poate si altul....ca ceilalti se chinuie inutil.Sentimentele sunt emotii, ne exprimam sentimentele iubin,urand,batand pe cineva...dar nu intrand in depresii,frate!

Niciun comentariu: